Televizorul LED Smart Samsung, 80 cm, 32J4500, HD este un televizor relativ ieftin, dar care nu face rabat la calitate. Fara a avea trasaturi deosebite, ofera un raport excelent calitate/pret, avand toate caracteristicile unui Smart TV la un pret scazut.

Design si imagine

Cu o diagonala de 32 inch (80 cm), display-ul foloseste functionalitatea Wide Colour Enhancer care imbunatateste calitatea imaginii semnificativ. Indiferent de ce se urmareste la televizor, fie ca e un film, un documentar sau un meci de fotbal, calitatea ramane ridicata.

Fiind un televizor entry-level, Samsung 32J4500 nu va castiga insa premii de frumusete. Ecranul este protejat de un plastic negru glossy si din anumite unghiuri, acest gloss poate crea reflexii care distrag. Samsung este un lider de piata caracterizat prin calitate si simplitate, si acest lucru se vede si aici. Design-ul este simplu, placut si destul de robust.

Sunetul este destul de bun, dar nu impresioneaza.

Smart TV

Televizorul vine cu o retea LAN integrata, ceea ce inseamna ca se poate conecta la internet fara a adauga alte dispozitive. De asemenea, puteti folosi un Stick USB sau un Hard Disk (HDD) direct in televizor prin USB pentru a viziona instantaneu seriale, filme, poze sau pentru a asculta muzica. Practic, puteti sa urmariti filme prin USB in fiecare zi. Samsung 32J4500 accepta printre altele AVI, ASF, MP3, JPEG.

Prin HDMI (High Definition Multimedia Interface) puteti asigura o transmisie de mare viteza a datelor la o calitate ridicata, transformand televizorul intr-un Home Cinema.

De asemenea, sistemul de operare Tizen poate servi ca o sursa infinita de continut interactiv, devenind un hub customizat pentru divertismentul fiecaruia.

85%
Design si Imagine
92%
Pret
90%
Specificatii

Concluzii

Samsung 32J4500 ofera toate avantajele unui Smart TV cu o imagine excelenta la un pret foarte atractiv. Poate nu va veti da pe spate prietenii cu el, dar televizorul ofera o calitate foarte buna indiferent de programul la care va uitati. Calitatea imaginii este buna si sunetul este OK. Fie ca urmariti stirile, un meci, un film cu di Caprio sau ultimul episod din Game of Thrones, 32J4500 este o alegere buna.