Potrivit unui studiu realizat de BrightLoad, aproximativ 92% dintre consumatorii Americani citesc recenzii înainte să se decidă ce să cumpere. E un semn ca piața se maturizeaza, iar consumatorii sunt mai atenți. Alte concluzii din raport:

  • 40% dintre consumatori își formează o opinie doar după 1-3 recenzii (vs 29% în 2014)
  • Rating-urile tip ‘stea’ este factorul #1 folosit de către consumatori să judece un business
  • 44% spun ca o recenzie trebuie să fie scrisă maxim cu o lună înainte să fie citită ca să fie relevantă
  • Doar 13% dintre consumatori consideră să cumpere un produs cu rating 1 sau 2 stele
  • 68% spun ca recenziile pozitive îi îndeamnă să aibe încredere mai mult într-un business (vs 72% în 2014)
  • Consumatorii sunt din ce în ce mai îngrijorați de recenzii false.
how-many-reviews-do-you-need-to-read

Sursa: BrightLocal

when-judging-a-local-biz-which-factors

Sursa: Bright Local